Specjalista ds. helpdesk
Lokalizacja: Olsztyn
Doświadczenie: min. 6 miesięcy
Rodzaj umowy: o pracę / B2B / zlecenie
Wymiar etatu: 1/1
Aplikuj, jeśli:
- Masz wykształcenie min. średnie i min. 6 miesięcy doświadczenia na podobnym stanowisku
- Znasz działanie systemów ticketowych (np. Jira, Zendesk, Freshdesk, OpenProject).
- Posiadasz dobrą znajomość systemów operacyjnych Windows, przeglądarek internetowych
- Potrafisz posługiwać się pakietem biurowym MS Office itp.
- Posiadasz umiejętność analitycznego myślenia i diagnozowania problemów.
- Cechuje Cię wysoka kultura osobista oraz umiejętność komunikacji z klientami.
- Cierpliwość, skrupulatność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów nie są Ci obce
- Masz zdolność do tłumaczenia zagadnień technicznych w przystępny sposób dla użytkowników nietechnicznych
- Potrafisz dobrze organizować sobie pracę i cechuje Cię samodzielność
Mile widziane będzie, jeśli:
- Posiadasz podstawową znajomość baz danych SQL
- Wiesz jak działa przeglądarka internetowa i narzędzia typu DevTools
- Znasz język angielski na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej.
Z nami będziesz:
- Obsługiwać zgłoszenia klientów zewnętrznych poprzez system ticketowy, e-mail i telefon.
- Rejestrować, wstępnie analizować i klasyfikować zgłoszenia
- Monitorować status zgłoszeń i zapewnić ich terminowe rozwiązanie.
- Udzielać wsparcia użytkownikom końcowym w zakresie obsługi oprogramowania.
- Eskalować bardziej skomplikowane problemy do zespołu drugiej linii wsparcia lub odpowiedniego działu
- Tworzyć i aktualizować dokumentację użytkownika oraz bazę wiedzy
- Prowadzić ewidencję urządzeń i pakietów.
- Współpracować z zespołem rozliczeń i wspierać proces fakturowania klientów w oparciu o ewidencję urządzeń i pakietów.
- Wspierać monterów i serwisantów w zakresie weryfikacji poprawności działania urządzeń (zapewniamy narzędzia)
- Współpracować z zespołem IT w celu identyfikowania i eliminowania powtarzających się problemów.
Możemy Ci zaoferować:
- Pracę w dogodnej formie zatrudnienia
- Udział w ciekawych i różnorodnych projektach, opartych o najnowsze technologie, także o zasięgu międzynarodowym
- Wsparcie i opiekę doświadczonych liderów zespołów i PMów
- Przyjazną, niekorporacyjną atmosferę, nastawioną na wspólne dzielenie się wiedzą
- Szkolenia językowe i techniczne, prowadzone zarówno przez naszych specjalistów, jak i firmy szkoleniowe
- Integrację na corocznych regatach NetLand Cup, wyjazdach na narty, cyklicznych imprezach firmowych
- Benefity, takie jak: prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy i wiele więcej…