If you want to have an easy life, don't become an architect

Specjalista ds. helpdesk

Lokalizacja: Olsztyn
Doświadczenie: min. 6 miesięcy
Rodzaj umowy:  o pracę / B2B / zlecenie
Wymiar etatu: 1/1

Aplikuj, jeśli:

  • Masz wykształcenie min. średnie i min. 6 miesięcy doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Znasz działanie systemów ticketowych (np. Jira, Zendesk, Freshdesk, OpenProject).
  • Posiadasz dobrą znajomość systemów operacyjnych Windows, przeglądarek internetowych
  • Potrafisz posługiwać się pakietem biurowym MS Office itp.
  • Posiadasz umiejętność analitycznego myślenia i diagnozowania problemów.
  • Cechuje Cię wysoka kultura osobista oraz umiejętność komunikacji z klientami.
  • Cierpliwość, skrupulatność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów nie są Ci obce
  • Masz zdolność do tłumaczenia zagadnień technicznych w przystępny sposób dla użytkowników nietechnicznych
  • Potrafisz dobrze organizować sobie pracę i cechuje Cię samodzielność

Mile widziane będzie, jeśli:

  • Posiadasz podstawową znajomość baz danych SQL
  • Wiesz jak działa przeglądarka internetowa i narzędzia typu DevTools
  • Znasz język angielski na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej.

Z nami będziesz:

  • Obsługiwać zgłoszenia klientów zewnętrznych poprzez system ticketowy, e-mail i telefon.
  • Rejestrować, wstępnie analizować i klasyfikować zgłoszenia
  • Monitorować status zgłoszeń i zapewnić ich terminowe rozwiązanie.
  • Udzielać wsparcia użytkownikom końcowym w zakresie obsługi oprogramowania.
  • Eskalować bardziej skomplikowane problemy do zespołu drugiej linii wsparcia lub odpowiedniego działu
  • Tworzyć i aktualizować dokumentację użytkownika oraz bazę wiedzy
  • Prowadzić ewidencję urządzeń i pakietów.
  • Współpracować z zespołem rozliczeń i wspierać proces fakturowania klientów w oparciu o ewidencję urządzeń i pakietów.
  • Wspierać monterów i serwisantów w zakresie weryfikacji poprawności działania urządzeń (zapewniamy narzędzia)
  • Współpracować z zespołem IT w celu identyfikowania i eliminowania powtarzających się problemów.

Możemy Ci zaoferować:

  • Pracę w dogodnej formie zatrudnienia
  • Udział w ciekawych i różnorodnych projektach, opartych o najnowsze technologie, także o zasięgu międzynarodowym
  • Wsparcie i opiekę doświadczonych liderów zespołów i PMów
  • Przyjazną, niekorporacyjną atmosferę, nastawioną na wspólne dzielenie się wiedzą
  • Szkolenia językowe i techniczne, prowadzone zarówno przez naszych specjalistów, jak i firmy szkoleniowe
  • Integrację na corocznych regatach NetLand Cup, wyjazdach na narty, cyklicznych imprezach firmowych
  • Benefity, takie jak: prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy i wiele więcej…